2 Kasım 2022 Çarşamba

WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR



 Kooba’da yaptığımız şey, önde gelen küresel markalar için dijital başarı sağlamaktır. Müşterilerimiz için iğneyi ileriye taşıyan sitelerde uzmanız.

Ama bizim sihir numaramız ne? Bizi yaşıtlarımızdan daha etkili yapan nedir?

Basit. Bizim için web siteleri uzun vadeli bir projedir.

Evet, keyifli çevrimiçi deneyimlerimiz markaları akıllara getiriyor ve ısmarlama açılış sayfalarımız gelen potansiyel müşterileri yönlendiriyor. Ancak başarımızın sırrı, işimizle birlikte gelişen bir içerik stratejisi ve yeni web sitesi tasarımı güncellemeleri uygulama sürecinde müşterilerimize rehberlik etmektir.

Bu, Kooba’nın sunduklarının gerçek değeridir ve bizi site yayına girdikten sonra kaybolan diğer web tasarımcılarından farklı kılar. Aslında sadık kalıyoruz – markanızın çevrimdışı durumunu yansıtan pazarınızda hayati bir varlığını sürdürmesine yardımcı oluyoruz.

Peki web sitenizi güncel tutmak neden bu kadar önemli? Sizi ikna edelim…

Küçük Değişiklikler, Büyük Sonuçlar

İçeriğinizde artımlı değişiklikler yapmak gerçekten büyük dalgalar yaratabilir. Kooba, sitenizin bakımına öncelik verir – haftalık performans testleri yapar ve sayfalarınızı proaktif olarak analiz eder ve optimize eder.

Bu devam eden problem çözme sadece sonuçları göstermekle kalmıyor, aynı zamanda onları ölçebiliyor ve pazarlama yatırımınızın başarısını gerçek zamanlı olarak izlemenize olanak tanıyor.

Kuşkusuz, KPI’lara takıntılı bir eğilimimiz var – Kooba, kitle etkileşim metriklerinizi ölçebilir, kullanıcı yolculuğunuzu izleyebilir ve hatta müşterilerinizin davranışlarına ve onları neyin harekete geçirdiğine dair önemli araştırmalar sağlayabiliriz.

Varsa, ölçebiliriz (ve yapacağız).

Hayati Kitle Araştırması

Hedefinizden bahsetmişken, biz onlarla doğrudan etkileşim kurduğumuzda, hedef kitleniz hakkında daha derin bir anlayış elde edebileceksiniz.

Güncel ve güncel bir içerik ve tasarım stratejisiyle, hedef kitlenizin istek ve ihtiyaçlarına yönelik benzersiz içgörüler bulma fırsatına sahip olacaksınız. Bu cevapları aramak için kendi varlık ağınızdan daha iyi bir yer yoktur.

Hangi alanların ilgimizi çektiğini, nelere tıklayacağımızı, ne kadar ilerlediğimizi ve değerli zamanımızı neye harcayacağımızı öğrenebilirsiniz. Bu, içeriğinizi gelecekteki kazanımlar için ince ayar yaparak kullanıcılarınız için daha alakalı hale getirmemize olanak tanır.

Müşterilerimizin ihtiyaçlarına öncelik vermek, Kooba’nın yaptığı işin merkezinde yer alır. Web sitenizin sadece iyi görünmesini sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda sizin için de işe yaradığından emin oluyoruz.

Triumph için ince ayar

Sizi jargona kaptırmadan önce… bunun neden önemli olduğuna dair kısa bir açıklama: Kullanıcı deneyimi (UX) ve kullanıcı etkileşimi (UI) biraz farklıdır.

UI, bir web sitesi, uygulama veya diğer elektronik cihazları kullanırken etkileşimde bulunduğunuz ekranları, düğmeleri, geçişleri, simgeleri ve diğer görsel öğeleri ifade eder.

UX, etkileşim hakkında ne hissettiğiniz de dahil olmak üzere bir ürünle olan tüm etkileşiminizi ifade eder. İyi, kötü, sıkılmış: Kesintisiz bir kullanıcı deneyimi sunmak, kaydolma veya kapatma arasındaki fark olabilir.

İlginç bir şekilde araştırma*, UI’nin dönüşüm oranlarını %200’e kadar artırabileceğini ve iyi bir UX’in bunu iki katına, yani %400’e kadar artırabileceğini belirtiyor. Bu mantıklı.

Geliştiricilerimiz sürekli kendilerine “Bu grafiği nasıl geliştirebilirim? Bu eylem çağrısını daha çekici hale getirmek için nasıl sunabilirim?”.

Web sitenizi haftalık veya aylık olarak güncellemek, müşterilerinizin alınan marka mesajının gerçek zamanlı olduğunu ve işletmenizle gerçek ilişkilerimizle tutarlı olduğunu, erişilebilir olduğunu hissetmelerini sağlar.

Artık bilgi sahibi olduğunuza göre; Web sitenizin başarısı için yeni bir içerik stratejisinin hayati önem taşıdığından, bir sonraki blogumuz için bizi izlemeye devam edin – içeriğinizi nasıl orijinal tutacağınıza dair fikirler.

Kooba, hedef kitlenizin ilgisini çekmek ve web alanınızı optimize etmek için yeni tasarımlar ve daha iyi deneyimler ekleyebileceğimiz ve verilere dayalı değişiklikler yapabileceğimiz çeşitli yolları detaylandıracak.

O zamana kadar ekibimiz mevcut sitenizin iç işleyişini araştırmaya ve size ihtiyacınız olan cevapları vermeye hazır. Web sitenizde kusursuz gezinme oluşturma konusunda uzmanız. Dizginleri ele alalım ve sonuçlarınızı en üst düzeye çıkaralım.

Şirketinizin ihtiyaçları ile iletişime geçin ve Kooba, belirli web sitesi hedefleriniz için en iyi uygulamalar konusunda tavsiyelerde bulunsun.

Hemen ekibimize ulaşın, 01 444 6677 numaralı telefondan bizi arayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR Yayınımızın Yorum Kuralları:

1- WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR bağlantısına atacağınız yorumlarda argo barındırmayınız.
2- WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR bağlantısına atacağınız yorumlarda küfür barındırmayınız.
3- WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR bağlantısına atacağınız yorumları saygı çerçevesinde atınız.
Aksi halde WEB SİTENİZ SONUNDA YAYINA GİRDİ VE ŞİMDİ GERÇEK İŞ BAŞLIYOR bağlantısına atacağınız yorumlar onaylanmayacaktır.